Selgros Cash & Carry
Full-time
Brașov
Posted 4 zile ago
Companie: Selgros Cash & Carry
Cod COR: 411001
Atribuțiile postului:
- Gestionarea și administrarea bazei de date furnizori și articole: introduceri și modificări date de bază furnizori și articole
- Efectuarea de analize ale cauzelor pentru a diagnostica problemele
- Recomandarea de soluții și dezvoltarea de patch-uri specifice pentru rezolvarea problemelor
- Menținerea înregistrărilor de date de bază în sistemele companiei la cel mai înalt nivel de precizie
- Monitorizarea acurateței, validității și caracterului complet al datelor și corectarea, după cum este necesar
- Respectarea procedurilor de verificare de rutină stabilite și oferirea de feedback pentru îmbunătățirea eficacității și eficienței proceselor
- Introducerea, verificarea și modificarea prețurilor articolelor (reclamă sau prețuri speciale) și informarea magazinelor cu privire la modificări
Competențe necesare:
- Studii medii/superioare
- O bună cunoaștere a pachetului Microsoft Office, mai ales Excel
- Cunoștințe SAP – constituie avantaj
- Limba engleză/germană nivel mediu
- Capacitate de prioritizare, planificare, analiză și sinteză
- Gândire organizată, analitică și flexibilă
- Abilități de comunicare și lucru în echipă
- Rezistență la suprasolicitare neuropsihosenzorială / vibrații mecanice / câmpuri electromagnetice din banda 0–300GHz / Wi-Fi (2.4GHz și 5GHz) / suprasolicitare osteomusculară și manipularea manuală a maselor
Norma de lucru: 8h/zi – 40 ore/săptămână
Tip Job: nedeterminată
Locație: Brașov
Pentru a aplica, vă rugăm să ne trimiteți CV-ul la adresa de email:
📧 dizabilitate@yahoo.com
Pentru mai multe informații, ne puteți contacta la:
📞 +40 727 848 629 – Mihaela Leizeriuc – Vicepreședinte APDF „Sf. Haralambie”