Asistent Achiziții

Full-time
Brașov
Posted o lună ago

Companie: Selgros Cash&Carry

Cod COR: 333101

Atribuțiile postului:

  • Actualizarea datelor referitoare la furnizori
  • Analiza și actualizarea condițiilor de colaborare cu furnizorii;
  • Comunicarea cu furnizorii și colegii din magazine;
  • Urmărirea măsurilor de promovare a vânzărilor în magazine;
  • Participarea la realizarea ofertei speciale și a catalogului de reclamă;

Competențe necesare:

  • Studii superioare sau medii (studiile în domeniul Industriei alimentare/medicină veterinară constituie avantaj);
  • Cunoștințe avansate de MS Office: Outlook, Excel, Word
  • Cunoștințe bune de limba engleză;
  • Gândire organizată, analitică și flexibilă;
  • Abilități de comunicare și lucru în echipă;
  • Experiența anterioară în mediul de lucru SAP poate constitui un avantaj;
  • Rezistență la suprasolicitare neuropsihosenzorială/ vibrații mecanice/ câmpuri electromagnetice din banda 0-300GHz/ Wi-Fi (2,4GHz și 5GHz)/ suprasolicitare osteomusculoarticulară și manipularea manuală a maselor.

Norma de lucru: 8h/zi, 40h/săptămână

Tip Job: Perioadă nedeterminată

Locație: Brașov, Calea București nr. 231

Pentru a aplica, vă rugăm să ne trimiteți CV-ul la adresa de email:
📧 dizabilitate@yahoo.com

Pentru mai multe informații, ne puteți contacta la:
📞 +40 727 848 629 – Mihaela Leizeriuc – Vicepreședinte APDF „Sf. Haralambie”

Aplică pentru acest job

A valid email address is required.
A valid phone number is required.

About the Author

You may also like these

No Related Post